You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נערים א' - הפועל חיפה מצופפת את הצמרת הגבוהה
עושים טוב גם מחוץ למגרש. שחקני הפועל חיפה בפעילות למען הקהילה (צילום: מדיה הפועל חיפה)

נערים א' - הפועל חיפה מצופפת את הצמרת הגבוהה

ליגת העל - מחזור 26: הקבוצה הצפונית נתנה פייט חזק למוליכה, מכבי נתניה, שמחקה פיגור של שני שערים, אך לא זכתה בניצחון וכעת מוליכה ב-3 נקודות את הטבלה

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

מחזור אחד לפני משחק העונה בליגת העל של שנתון נערים א', מאבק האליפות מקבל טוויסט משמעותי. מכבי נתניה, שהתייצבה למחזור ה-26 כמוליכת הטבלה עם יתרון של 5 נקודות על פני סגניתה, מכבי ת"א, מוצאת את עצמה כעת עם יתרון של 3 נקודות בלבד, זאת לאחר שלא הצליחה לחזור עם ניצחון מהמשחק מול הפועל חיפה, בעוד שמכבי ת"א הביסה קודם לכן 1:9 את הפועל חדרה.

הפועל חיפה, שמדורגת במקום ה-13 בטבלה, מתחה היום בצורה מרשימה את מכבי נתניה. הקבוצה של ירין איבגי אירחה את המוליכה מהשרון ופתחה את המשחק בצורה עוצמתית וכבר לאחר פחות מרבע שעה של משחק הוליכה ביתרון 0:2, זאת לאחר שבדקה ה-9 לירן רזון חטף כדור משחקן הגנה אורח בתוך הרחבה וכבש שער יתרון 0:1 - וכחמש דקות לאחר מכן, הגבהת כדור חופשי הסתיימה בנגיחה לרשת של הבלם, עילאי חזן - שכבש יתרון 0:2.

מכבי נתניה נכנסה באיחור למשחק, מטבע הדברים נטל היוזמה עבר לשחקניה ובדקה ה-45, רגע לפני הירידה להפסקה, התקפה מצוינת של נתניה הסתיימה בבעיטה של שחר נחום לרשת בשער שקבע את תוצאת המחצית הראשונה - 1:2 לזכות הפועל חיפה. מכבי נתניה עלתה נחושה למחצית השניה ובדקה ה-54 הגבהת קרן של נתניה הסתיימה בנגיחה של טהר תאנה לרשת מטווח אפס ואנחנו בשוויון 2:2. בדקה ה-84 מכבי נתניה כבר חגגה מהפך, לאחר שהגבהת כדור מאגף ימין הסתיימה בנגיחה לרשת של דניאל אטלן מטווח קצר, אך שופט המשחק פסל את השער בטענה לנבדל והתוצאה נותרה בעינה ובסיום - שוויון 2:2.

בהשקעה של 3-5 דקות ביום יש לך אפשרות לשדרג את הבניה הגופנית שלך בצורה אדירה. איך זה קורה? לחץ כאן וצפה בסרטון


שתפו אותנו